חשוב לדעת : מזרון לא קונים על פי מחיר . מזרן יקר אינו בהכרח הטוב ביותר עבורכם . ישנם אנשים הצריכים
מזרון קשיח - בעיקר הכבדים שבינינו , ואפילו רצוי בלי קפיצים .ישנם חברות כמו מנדלבוים - פולימרים זיקים
או פוליגב מקבוצת עמינח שמתמחים בייצור מזרונים אלו . ישנם שצריכים שיהיה במזרון חומרים מסויימים
שיעניקו להם גם שינה בריאה וגם שינה נוחה,חומרים כמו ויסקו / ויסקוג'ל או לטקס . חומרים אלו כיום
נפוצים ברוב החברות המובילות - קינג קויל ( king koil ) , עמינח , פולימרים זיקים מנדלבויים , קיסריה
קינג רויאל ועוד. למרות זאת ישנם כאלו שחומרים אלו עלולים להזיק להם . בקיצור בקניית מזרון עדיף
להתייעץ עם המומחים של ענק המזרונים שישמחו לתת לכם יעוץ חינם . התקשרו אלינו
לטלפון 025000810 ונשמח לתת לכם יעוץ מקצועי ואמיתי .
כיצד נקבע מועד האספקה של המוצרים ?
זמן האספקה שונה ממוצר למוצר,ומחברה לחברה וכמובן מזמן לזמן . ישנם זמנים פנוים יותר וישנם תקופות לחוצות יותר המאריכות את זמן האספקה ( רמז : פסח .... ) . רצוי תמיד להזמין מוקדם ככל האפשר את המוצר על מנת שיגיע לפני הזמן . כאשר המוצר מוכן אנו מתקשרים אליך על מנת לתאם את זמן האספקה.
לא מצאתי באתר את דגם המוצר שחיפשתי, מה עלי לעשות ?
ישנם מספר רב של מוצרים בכל החברות השונות שאנו עובדים איתם ולפעמים למוצרים זהים ישנם שמות נוספים . על מנת לבדוק ולהתעדכן אנו ממליצים ליצור איתנו קשר בטלפון : 1-700-5000-38 .
מדוע חשוב לבחור מזרון שמתאים לגב שלי ?
מכיון שמזרון קונים לעיתים רחוקות (אחת לעשר - חמש עשרה שנים), חשוב מאוד לשים לב למרכיבים המשפיעים על הבריאות, בכל שלב בחיים, לפני רכישת מזרון:
א. ילדים ובני נוער מתבגרים ישנים שעות רבות, בהם עמוד השדרה מעוצב. לכן ,חשוב מאוד לקנות
להם מזרון אוטופדי ואיכותי שיסייע בעיצוב עמוד השדרה.
ב. לאנשים מבוגרים שינה ומנוחה חשובים לתחזוקתם של עמוד השדרה, הפרקים והעצמות.
ג. מזרון חדש ואורטופדי מפחית את רמת הסיבובים בשינה, עובדה הגורמת לשינה בריאה ואיכותית
ומשפרת את הרגשת העירנות במהלך היום.
ד. רכישת מזרון לא איכותי ולא אורטופדי גורמת לשינה מועטת ולא רציפה,
הפוגעת באיכות חיי היום יום שלך.
ה. במהלך כעשר שנים, אנו מבלים כ-3 שנים רצופות על המזרון, משמע כשליש מזמנינו.
ו. חלוקת מחיר המזרון בשנים ובימים שמשתמשים בו, יגלה לנו שמחירו של מזרון טוב
הוא פחות ממחיר כוס קפה ליום...
על כן, חשוב מאוד לקנות מזרון איכותי ואורטופדי המתאים למצב הגב שלי, לא כאן המקום לחסוך, שכן מזרון הוא המפתח לחיים טובים ובריאים יותר.
מהם הסימנים במזרון המעידים על הצורך בהחלפתו ?
לידיעתך, אורך חייו של מזרון הוא 8-10 שנים. לאחר מכן המזרון עלול שלא לתמוך בצורת הגב שלך, ועל כן אתה עלול לסבול מאבי גב ואף לנזק בריאותי.
להלן מספר סימנים המעידים על הצורך בהחלפת המזרון:
1. אתה קם בבוקר עייף - אם אתה לא קם בבוקר רענן , יש להניח שהמזרון נשחק.
2. אתה מרגיש את הקפיצים או שהמזרון מעוות וצורתו הישרה התעקמה.
האם יש קשר בין מצב השינה למצב הבריאות ?
שינה חשובה מאוד לבריאות ולחיי היומיום.
חוסר בשינה או שינה לא בריאה עשויה לגרום:
* עייפות וסחרחורות ביום למחרת.
* יותר מתח ועצבים.
* ירידה ברמת ההקשבה והבריכוז.
* חשיפה לכאבים, פגיעות ובעיות בגב.
* חוסר בשינה עלול לגרום לך לחוסר עירנות בנהיגה .
* חוסר בשינה לילדים עלול לגרום להם בעיות קשב, חוסר מנוחה, עצבנות וחוסר ביטחון.
כאבי גב, בעיקר בחלק התחתון, ניתנים לריפוי על ידי רופא אך את חלקם אפשר למנוע על ידי מזרון טוב ושינה בריאה.
כיצד אני יכול לדעת אם המזרון הוא טוב ?
בבואך לקנות מזרונים אנו ממליצים מאד לשים לב למפרט הטכני של המזרון. המפרט הטכני כולל: דרגת הקושי של המזרון, סוג הקפיצים, כמות הקפיצים או לחילופין אם המזרון לא כולל קפיצים, האם הוא מכיל לטקס, או Visco Jel, כ"כ מומלץ לבדוק את סוג החומרים המרכיבים את המזרון, ובאיזו כמות הם נמצאים בו. כל זאת כפוף לתנאים האישיים של כל אחד.
בכל מקרה בכל שאלה והתייעצות נשמח לסייע ולהמליץ לך על המזרון המתאים לך.
האם המחירים הנמוכים של המוצרים באתר מצביעים על איכותם ?
כדאי שתדע, שלא כל מוצר זול הוא בהכרח באיכות נמוכה. במקרה של המחירים הנמוכים באתר האינטרנט, הדבר מוכיח שאנו מנצלים את יתרון המכירות באתר אינטרנט, אין לנו צורך בשטח תצוגה, הוצאות התחזוקה של אתר אינטרנט הרבה יותר זולים מתחזוקת חנות, ועל כן באפשרותינו להוזיל מחירים, כך שמחירי המוצרים יהיו אטרקטיביים ביותר.
האם אקבל תעודת אחריות בעת קניית המוצרים באתר ?
בוודאי! לכל מוצר יש את תעודת האחריות שלו כפי שמפורט באתר וזה כולל ואת הגב והאחריות של לובלינר.
האם אפשר להזמין מהמוצרים באתר גם בטלפון ?
אתה יכול להזין את פרטיך ,מלבד כרטיס האשראי ולציין הזמנה טלפונית ואז נציג מטעמנו יצור אתך קשר על מנת לבצע את ההזמנה.
כיצד אדע שהזמנתי התקבלה ?
נציגנו ייצרו איתך קשר טלפוני או שתקבל E-MAIL המוודא את קבלת ההזמנה
האם ניתן לבצע איסוף עצמי של המוצרים ?
במוצרים בהם לא נדרשת הרכבה, כגון: מזרונים, יש אפשרות לאיסוף עצמי. במוצרים בהם נדרשת הרכבה בבית הלקוח, נונלץ מאד להשתמש בשרותי ההובלה וההרכבה על מנת לתת תוקף לתעודת האחריות של המוצר. אם הינך מעונין להרכיב את המוצר בעצמך, יש אפשרות לאסוף עצמי והרכבה עצמית, אך יש לקחת בחשבון את אחריות היצרן במקרה של תקלה.
האם הקניה באתר מאובטחת ?
תהליך הרכישה יעשה דרך הצפנה של SSL, שהינו סטנדרט עילי של אבטחה. כל הנתונים כולל הפרטים האישיים וכרטיסי האשראי שמורים ולא נראים לאף אחד זולת בעלי האתר.
אם יש לי שאלות נוספות, למי וכיצד עלי לפנות ?
אם לאחר קריאת כל נתוני המוצרים שאתה מתעניין בהם, עדיין יש לך שאלות, אתה יכול להתקשר בטלפון לבעל האתר.או לחילופין לשלוח מייל דרך שרות לקוחות, ואנו נשוב אליך בהקדם.